preskoči na sadržaj

Osnovna škola kraljice Jelene Solin

Login
Kontakt

Osnovna škola kraljice Jelene Solin 

Put mira 3, 21210 Solin 

E-mail: ured@os-kraljicejelene-solin.skole.hr

OIB: 28599641021

PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.

PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
937

Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin

Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin

 

Tražilica
Dokumenti

 

Važni linkovi

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt- Šetnja kroz godišnja doba
Autor: EDITA RIZVAN, 31. 5. 2019.

Učenici 2.c razreda centralne škole s učiteljicom Zdenkom Jerković i učenici 2.razreda PŠ Mravince s učiteljicom Editom Rizvan, te učiteljice iz PŠ Kučine sudjelovali su u eTwinning projektu „Šetnja kroz godišnja doba“.

Projekt se provodio cijelu školsku godinu.Cilj projekta bio je kod djece razvijati ljubav prema prirodi, poticati zanimanje za promatranje, istraživanje i zaključivanje o promjenama u prirodi.  Željeli smo potaknuti zanimanje i  upoznati posebnosti sva četiri godišnja doba, uspoređivati ih i uočiti razlike među njima. 

 

Projekt je prepoznat kao izrazito vrijedan te je dobio i Nacionalnu i Europsku oznaku kvalitete.


Cilj je bio i unaprijediti sposobnost kritičkog mišljenja i sposobnost zaključivanja kao i unaprijediti sposobnost povezivanja spoznaja o posebnostima sva četiri godišnja doba. Također je bilo važno povezati ove nastavne sadržaje i sa zdravstvenim odgojem te upućivati djecu i osvještavati  važnost i korisnost boravka na svježemu zraku, na otvorenom, u prirodi. Također smo željeli kod djece poticati razumijevanje i važnost potrebe zaštite prirode. Kod učenika smo  razvijali osjećaj pripadnosti i ljubavi prema prirodi, biljkama i životinjama. Naučila su pažljivo promatrati, objašnjavati, bilježiti promjene te dolaziti do zaključaka.

Bili su jako zainteresirani za rad na projektu upravo zbog učenja na nov i drugačiji način. Otkrili su  da je učenje moguće bez uporabe udžbenika, zbirki i radnih bilježnica. Naglasak smo stavljali na suradničko učenje. Nastojali smo stvoriti ugodno ozračje koje će biti motivirajuće za učenje i tako potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje. U radu smo koristili suvremene metode koje omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavu, zajedničko učenje učenika u parovima ili malim skupinama s ciljem bavljenja zajedničkim problemom, istraživanja zajedničke teme, čime do izražaja dolazi njihovo stvaralaštvo, u čemu je zapravo i cilj. Najuspješniji rezultat ovog projekta su zadovoljna djeca s velikom dozom znanja stećenog na zanimljiv i suvremen način.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju